Quickmill Quickmill 3004

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Quickmill Quickmill 3004 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Favrins 03-12-2013
Geschreven voor: Quickmill Quickmill 3004

Wat je allemaal leest op het internet over de Quickmill machines is een statement. Ik heb mijn machine inmiddels 3 jaar en doet het geweldig. perfecte espresso's en capu's. Wel moet je het leuk vinden om ermee te leren spelen als een echte barista. Ook regelmatig schoonmaken en ontkalken. Jammer is wel dat je ontkalkers moet gebruiken die niet overal te koop zijn.
Kortom een geweldig hoogwaardige kwalitatief produkt die er ook nog eens fantastisch uitziet.

Raly 03-06-2008
Geschreven voor: Quickmill Quickmill 3004

Wat een meesterlijke machine, weliswaar mijn eerste dus veel vergelijkingsmateriaal heb ik niet, maar toch.
Mooi vormgegeven, snel opgewarmd en eenvoudig in gebruik. Zelfs cappucino´s bouwen is een koud kunstje.
Het enige wat ik mij nu nog afvraag is waarom ik er niet eerder een gekocht heb.

evdalen2008 14-01-2008
Geschreven voor: Quickmill Quickmill 3004

In 1993 heb ik de Poccino Stretta de Luxe 0800 gekocht. Deze is nu vergelijkbaar met de Quickmill 820. Na 15 jaar begon hij kuren te vertonen.

Vanwege de duurzaamheid heb ik weer voor Quickmill gekozen. Het model 3004 is een vrij nieuw model. Volledig glanzend RVS. Iets groter dan de 820, maar niet zo'n volautomatisch bakbeest. Bovenop is voldoende ruimte voor het voorverwarmen van een aantal kopjes. Er zitten 2 thermoblokken in. Dat is handig voor het tegelijk zetten van de koffie en opschuimen van de melk, Nou ja tegelijk lukt bijna niet, maar je kan eenvoudig switchen tussen beiden.

Het opschuimen lukt nog niet fantastisch, maar dat kan ook door mijn onervarenheid komen. Met het oude apparaat duurde dit veel te lang.

Nog een tip: de aan/uit schakelaar zit aan de zijkant. Die van het 2e thermoblok aan de achterkant.

Met voorgemalen Illy koffie smaakt de espresso mij perfect. Maar over smaak valt niet te twisten he.